Buurtbemiddeling

Kleine irritaties leiden soms tot grote problemen. Buurtbemiddeling is bedoeld om buurtgenoten in een conflictsituatie weer met elkaar in gesprek te brengen. Dit werkt het best in een vroeg stadium en bij niet al te ernstige problemen, bijvoorbeeld bij geluidshinder, rommel of parkeeroverlast. Goed getrainde vrijwilligers helpen de partijen om het contact te herstellen en oplossingen te bedenken voor hun conflict. De buurtbemiddelaar luistert naar het verhaal van beide partijen, zonder een oordeel uit te spreken. Vervolgens helpt hij of zij beide partijen om tot een oplossing te komen die voor iedereen aanvaardbaar is.

Meer informatie en contact
Wilt u meer weten over buurtbemiddeling? Neem gerust een kijkje op de website van welzijn Vianen: www.welzijnvianen.nl
Ervaart u zelf overlast door uw buren? Neem dan contact op met Buurtbemiddeling. Buurtbemiddeling is te bereiken via de coördinator Buurtbemiddeling: Jette Bertels, telefoonnummer 0347-374097 of 06-47920229, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..