logo repaircafe

Repair Café Vianen viert eerste lustrum.

Na een mooie zomer staan wij, de vrijwilligers van het Repair Café, vanaf zaterdag 1 september weer iedere eerste zaterdag van de maand voor u klaar. Wij hebben er zin in, dus hebt u kapotte spullen waar u eigenlijk nog wat langer mee wilt doen? Breng ze mee en laat ze repareren. Het Repair Café gaat om 9.00 uur open en om 12.00 uur sluiten we de deuren weer. De reparaties zijn gratis.

Dit eerste Repair Café na de zomerstop is ook een bijzonder Café. Wij staan dan stil bij ons eerste lustrum en blikken terug op de afgelopen jaren.
Op zaterdag 7 september 2013 vond het allereerste Repair Café Vianen plaats. In de loop der jaren hebben al vele apparaten een nieuw leven gekregen. Van elke drie bezoekers gaan er twee met een gerepareerd apparaat weer naar huis. En daar zijn we best trots op.

Het lijkt ons leuk om samen met u bij deze mijlpaal stil te staan en dit te vieren. Of u nu een vaste bezoeker bent of voor het eerst komt, u bent welkom. Ook als u niets te repareren hebt. De koffie en thee staan klaar en zoals altijd hebben we er nu ook weer iets lekkers bij.

Het Repair Café bevindt zich in Wijkcentrum Monnikenhof, te vinden aan de Langeweg 6B te Vianen. (Sportpark Blankensteijn )

Voor meer informatie over Repair Cafés zie www.repaircafe.nl
U kunt contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door te bellen naar Elly van Stiphout 06-13636414.

repaircafe02